[Tłum] Kim Jaejoong: „Ji Sung to moje narzędzie wsparcia. Park Yoochun jest moim zmierzeniem się z rzeczywistością”


Kim Jaejoong: „Ji Sung to moje  wsparcie. Park Yoochun jest moim  zmierzeniem się z rzeczywistością”

Wygląda na to, że szał panujący wokół idoli grających w dramach się zmniejszył. W dzisiejszych czasach projekty, w których przede wszystkim występują doświadczeni aktorzy zalewają rynek i rządzą przemysłem dramowym. Jednak teraz każdego ciekawi to, jak w swoim debiucie poradzi sobie członek JYJ, Kim Jaejoong.

Kim Jaejoong rozpoczął na poważnie podwójny żywot – jako artysta oraz aktor. Jako aktor zadebiutuje w dramie „Protect the Boss” telewizji SBS, która zastąpi „City Hunter”.

Jaejoong, który zadebiutował w przemyśle rozrywkowym wraz z singlem TVXQ  Hug, przeszedł na poziom najlepszych koreańskich artystów dzięki jego aktywnej działalności artystycznej. Jest jednak głównie skupiony na aktywności muzycznej w przeciwieństwie do swoich kolegów z branży, którzy realizują się w różnych kierunkach takich jak aktorstwo, i tym samym rezygnują z głównego zawodu jakim jest aktorstwo. Tym samym trochę rozczarował fanów.

Jaejoong, poza działalnością w Japonii, wystąpił tylko w jednym filmie, „Heaven’s Postman” razem z Han Hyo Joo w 2009 roku. Widać przez to kontrast między nim a resztą członków JYJ – Park Yoochun i Kim Junsu wychodzą do fanów poprzez występy w telewizji czy w musicalach. Natomiast  fani  Jaejoonga przez długi okres czekali, by zobaczyć jego aktorstwo.

Kim Jaejoong pojawił się swoimi przemyśleniami w związku z jego występem w dramie: „Pokazałem swoje aktorstwo w japońskiej dramie oraz w filmie. Lecz kiedy patrzę wstecz widzę, że te występy nie były odpowiednio dobre. Mimo, że pojawiłem się w filmie już 2 lata temu czuję, że to jest mój debiut. Myślę, że za dużo życzyłbym sobie, jeśli chciałbym wygrać nagrodę na najlepszego debiutującego aktora. Chciałbym jednak otrzymać nagrodę za perfekcyjną obecność.”

Wygląda na to, że z jego debiutem wiąże się wiele zmartwień. Prawdą jednak jest, że od kolegów z zespołu otrzymuje mocne wsparcie a jego długoletni fani organizują akcje wspierające jego działalność.

Ponadto, Park Yoochun, który zdobył popularność i stał się rozpoznawalny dzięki swojemu występowi w „Sungkyunkwan Scandal”, udzielił paru cennych rad debiutującemu koledze.

Jaejoong rzekł: „Yoochun powiedział mi,  ‚W czasie kręcenia dramy wiele razy będziesz musiał pracować w nocy, tak więc ćwicz a nie śpij’ . Kiedy Yoochun kręcił dramę, nawet jeśli chciałem z nim gdzieś wyjść, nie mogłem. Teraz kiedy ja zajęty jestem filmowaniem, też nie możemy się spotkać. Kiedy zakończę zdjęcia, planuję wyjechać na wycieczkę z członkami JYJ.”

Solidne wsparcie, jakie Jaejoong otrzymuje, nie pochodzi tylko od członków JYJ, ale i od aktorów sunbae, z którymi wystąpi w dramie. Wśród nich jest Ji Sung, który w serialu gra rolę kuzyna Cha Mu Wona. To osoba, której Jaejoong może się zwierzyć.

Swoją wdzięczność wyraził tymi słowami: „Mam okazję zagrać z sunbae Ji Sungiem po raz pierwszy dzięki dramie. Ale szybko zbliżyliśmy się do siebie, niedługo po poznaniu. Zajmuje się mną oczywiście na planie, ale i poza nim. Nawet w dniach, kiedy nie mieliśmy zdjęć, pisał do mnie lub dzwoni. Jest w tym bardzo taktowny, więc mogę za nim nadążyć.”

(Informacje o fabule „Protect the Boss” zostały pominięte)

Źródło: Dailian
Tłumaczenie pośrednie, dzięki
: JYJ3

Skomentuj

