[Przepis] Miyuk guk czyli zupa z wodorostów


Przepis na miyuk guk został przeniesiony na stronę poświęconą koreańskiej kuchni WWW.KOREANSKIEPRZEPISY.PL 

3 comments on “[Przepis] Miyuk guk czyli zupa z wodorostów

  1. Och ta zupka jest naprawdę pyszna, jeśli ktoś lubi sushi i rosół :D, to na pewno mu zasmakuje. Mi najbardziej przypadła do gustu wersja z łososiem i z porcją rosołową (wtedy przypomina nieco nasz polski rosołek z azjatycką nutą :)
    POLECAM! Szczególnie, że zupkę robi się szybciutko. A i ja czasami dodaję makaron udon do niej – jest bardziej syta :)
    いただきます!

    • :) naprawdę polecam! nie zrażaj się jeśli 2-3 pierwsze razy nie będzie wychodzić lub smakować. Ja za pierwszym razem zupełnie nie byłam w stanie znieść tego wodorostowego smaku, a później go pokochałam <3 ale jest to też zasługa sosu sojowego – bez niego miyuk smakuje nieco… surowym mięsem :P dlatego naprawdę proponuję go dodać ;) Smacznego! :D

Skomentuj

